Ilość wyzwań ekologicznych, każe na nowo definiować cele i pomysły na funkcjonowanie marek i organizacji. Lokalne i globalne marki sięgają po wsparcie zewnętrznych ekspertów, by zobaczyć więcej i dostosować swoje działania do nowych wyzwań.
Projekty
Pro
je
kty
W 2020 roku powstał raport Ziemianie Atakują jako podsumowanie ogólnopolskie go badania świadomości klimatycznej Polaków przeprowadzony przez Kantar Polska i UNGC Polska.
W 2020 roku powstał raport Ziemianie Atakują jako podsumowanie ogólnopolskie go badania świadomości klimatycznej Polaków przeprowadzony przez Kantar Polska i UNGC Polska.
Pokazał on czego oczekują Polacy w zakresie ekologii, podsumował wiedzę i zebrał wskazówki strategiczne do działania dla instytucji rządowych, firm i podmiotów otoczenia biznesowego. Aż 75% badanych zwróciło uwagę na problem redukcji plastików w opakowaniach.
Dlatego, przy współpracy z Kantar, Lata Dwudzieste, UNGC Polska i Food Law. przygotowaliśmy raport Ziemianie Projektują. Pierwszy w Polsce w pełni darmowy przewodnik o możliwościach redukowania i zastępowania plastiku w opakowaniach, ekoopakowaniach oraz innowacjach w tej dziedzinie, z szeregiem komentarzy i przykładów, pokazujących cichą rewolucję, która już trwa.
Jesteśmy częścią rodziny Ziemian i przygotowaliśmy projekt raportu 2022.
Jesteśmy częścią rodziny Ziemian i przygotowaliśmy projekt raportu 2022.
Prócz zrealizowania strony graficznej, przygotowany został nasz autorski komentarz wspólnie z Marcinem Pawilno-Pacewiczem (Kantar Polska) opowiada o zmieniających się zachowaniach konsumenckich i trendach przyszłości.
Hodowla zwierząt i produkcja mięsa jest jednym z największych emiterów CO2. Już dziś wiadomo, że mięso można produkować innymi metodami, wprost z czystego laboratorium, uzyskując niezwykle zdrowe i ekologiczne rezultaty.
Hodowla zwierząt i produkcja mięsa jest jednym z największych emiterów CO2. Już dziś wiadomo, że mięso można produkować innymi metodami, wprost z czystego laboratorium, uzyskując niezwykle zdrowe i ekologiczne rezultaty.
Powstaje pytanie jak to nowe mięso ma wyglądać i na jaką półkę sklepową miałoby trafić, jak o nim mówić i jak do niego przekonywać? Stworzyliśmy interdyscyplinarny zespół projektantów, studentów, badaczy i prawników pod kierunkiem dr hab. Macieja Konopki, by stosując narzędzia designu spekulatywnego pokazać przyszłość mięsa.
Raport jest dostępny online i w pełni darmowy. Pokazuje przebadane w Kantarze na wąskiej grupie docelowej projekty, które powstały w toku półrocznego cyklu projektowego. Raport zawiera szereg komentarzy ekspertów z zakresu: novel food, packagingu, strategii marki oraz badań konsumenckich.
W ramach projektu Polska Pomoc, na zaproszenie Fundacji Kultury Świata, wsparliśmy w zakresie wzornictwa i brandingu koncept marki orzeszków nerkowca.
W ramach projektu Polska Pomoc, na zaproszenie Fundacji Kultury Świata, wsparliśmy w zakresie wzornictwa i brandingu koncept marki orzeszków nerkowca. W Tanzanii zbiera się rocznie ok. 126 tys. ton orzechów nerkowca. Produkcja nerkowców jest trudna i żmudna a w wielu manufakturach każdy orzeszek wciąż jest rozłupywany ręcznie. A jednak półki sklepów, pełne są różnych opakowań tych produktów. Dla tubylców ceny są za wysokie a turystów wciąż jest zbyt niewielu aby myśleć o skali całego kraju. Pozostaje eksport.
Po wizycie studyjnej i konsultacjach z aktywistami marka została pozycjonowana jako nowoczesny, lokalny produkt z silnym ładunkiem emocjonalnym opartym na szczerości i wiarygodności. Dostępny w turystycznych skupiskach i w eksporcie.
Stworzona przez nas nazwa Wa hapa hapa (w Swahili znaczy „stąd”) łączy egzotykę z czytelnością i rytmicznością. Proste, jednokolorowe logo autorstwa Zofii Roguli, łatwe do skutecznej aplikacji w najtrudniejszych, jak plandeka land rovera warunkach, zawiera elementy kojarzone ze zbiorem nerkowców. Ich użycie a także dobór kroju liter sugerują ręczną robotę. Celem było stworzenie wrażenia tradycyjnej lokalnej marki z nowoczesnym etosem.
Polska jest jednym z trzech największych producentów i eksporterów zniczy na świecie. Mimo to dla współczesnego wzornictwa znicze nagrobne pozostają wciąż przedmiotami niewidzialnymi
Polska jest jednym z trzech największych producentów i eksporterów zniczy na świecie. Mimo to dla współczesnego wzornictwa znicze nagrobne pozostają wciąż przedmiotami niewidzialnymi Brak też działań, które mogłyby wynikać z zaangażowania społecznego. Fundacja Projekt Starsi, która zajmuje się osobami w podeszłym wieku narażonymi na przemoc postanowiła zmienić tę sytuację. Na zlecenie Fundacji przeprowadziliśmy proces projektowy i serię badań konsumenckich oraz cykl prototypowania z uwzględnieniem zbieranych na drodze wywiadów jakościowych opinii.
Dzięki temu powstała nowa formy znicza, odpowiadającej potrzebom laicyzującego się społeczeństwa i osób szukających bardziej eleganckiej, minimalistycznej formy a zarazem wrażliwych na jego ekologiczny wymiar, rozumiany jako możliwość wielokrotnego użycia stał się początkiem drogi projektowej. Przez zaproszonego do współpracy projektanta ceramiki została przygotowana do finalna wersja do etapu PoC.
W 2020 roku powstał raport Ziemianie Atakują jako podsumowanie ogólnopolskie go badania świadomości klimatycznej Polaków przeprowadzony przez Kantar Polska i UNGC Polska.
Pokazał on czego oczekują Polacy w zakresie ekologii, podsumował wiedzę i zebrał wskazówki strategiczne do działania dla instytucji rządowych, firm i podmiotów otoczenia biznesowego. Aż 75% badanych zwróciło uwagę na problem redukcji plastików w opakowaniach.
Dlatego, przy współpracy z Kantar, Lata Dwudzieste, UNGC Polska i Food Law. przygotowaliśmy raport Ziemianie Projektują. Pierwszy w Polsce w pełni darmowy przewodnik o możliwościach redukowania i zastępowania plastiku w opakowaniach, ekoopakowaniach oraz innowacjach w tej dziedzinie, z szeregiem komentarzy i przykładów, pokazujących cichą rewolucję, która już trwa.
Jesteśmy częścią rodziny Ziemian i przygotowaliśmy projekt raportu 2022.
Prócz zrealizowania strony graficznej, przygotowany został nasz autorski komentarz wspólnie z Marcinem Pawilno-Pacewiczem (Kantar Polska) opowiada o zmieniających się zachowaniach konsumenckich i trendach przyszłości.
Hodowla zwierząt i produkcja mięsa jest jednym z największych emiterów CO2. Już dziś wiadomo, że mięso można produkować innymi metodami, wprost z czystego laboratorium, uzyskując niezwykle zdrowe i ekologiczne rezultaty.
Powstaje pytanie jak to nowe mięso ma wyglądać i na jaką półkę sklepową miałoby trafić, jak o nim mówić i jak do niego przekonywać? Stworzyliśmy interdyscyplinarny zespół projektantów, studentów, badaczy i prawników pod kierunkiem dr hab. Macieja Konopki, by stosując narzędzia designu spekulatywnego pokazać przyszłość mięsa.
Raport jest dostępny online i w pełni darmowy. Pokazuje przebadane w Kantarze na wąskiej grupie docelowej projekty, które powstały w toku półrocznego cyklu projektowego. Raport zawiera szereg komentarzy ekspertów z zakresu: novel food, packagingu, strategii marki oraz badań konsumenckich.
W ramach projektu Polska Pomoc, na zaproszenie Fundacji Kultury Świata, wsparliśmy w zakresie wzornictwa i brandingu koncept marki orzeszków nerkowca. W Tanzanii zbiera się rocznie ok. 126 tys. ton orzechów nerkowca. Produkcja nerkowców jest trudna i żmudna a w wielu manufakturach każdy orzeszek wciąż jest rozłupywany ręcznie. A jednak półki sklepów, pełne są różnych opakowań tych produktów. Dla tubylców ceny są za wysokie a turystów wciąż jest zbyt niewielu aby myśleć o skali całego kraju. Pozostaje eksport.
Po wizycie studyjnej i konsultacjach z aktywistami marka została pozycjonowana jako nowoczesny, lokalny produkt z silnym ładunkiem emocjonalnym opartym na szczerości i wiarygodności. Dostępny w turystycznych skupiskach i w eksporcie.
Stworzona przez nas nazwa Wa hapa hapa (w Swahili znaczy „stąd”) łączy egzotykę z czytelnością i rytmicznością. Proste, jednokolorowe logo autorstwa Zofii Roguli, łatwe do skutecznej aplikacji w najtrudniejszych, jak plandeka land rovera warunkach, zawiera elementy kojarzone ze zbiorem nerkowców. Ich użycie a także dobór kroju liter sugerują ręczną robotę. Celem było stworzenie wrażenia tradycyjnej lokalnej marki z nowoczesnym etosem.
Polska jest jednym z trzech największych producentów i eksporterów zniczy na świecie. Mimo to dla współczesnego wzornictwa znicze nagrobne pozostają wciąż przedmiotami niewidzialnymi Brak też działań, które mogłyby wynikać z zaangażowania społecznego. Fundacja Projekt Starsi, która zajmuje się osobami w podeszłym wieku narażonymi na przemoc postanowiła zmienić tę sytuację. Na zlecenie Fundacji przeprowadziliśmy proces projektowy i serię badań konsumenckich oraz cykl prototypowania z uwzględnieniem zbieranych na drodze wywiadów jakościowych opinii.
Dzięki temu powstała nowa formy znicza, odpowiadającej potrzebom laicyzującego się społeczeństwa i osób szukających bardziej eleganckiej, minimalistycznej formy a zarazem wrażliwych na jego ekologiczny wymiar, rozumiany jako możliwość wielokrotnego użycia stał się początkiem drogi projektowej. Przez zaproszonego do współpracy projektanta ceramiki została przygotowana do finalna wersja do etapu PoC.