Działania
Opakowania, komunikaty marketingowe, społeczne, marki są praktyczną stroną naszej rzeczywistości. Jako projektanci i stratedzy wierzymy, że możemy mieć realny wpływ na jej jakość.
Dzia
ła
nia
Nowe wymogi i regulacje prawne, nowe materiały, nowe technologie.
Dajemy firmom możliwość tworzenia szybkich zespołów projektowych składających się z designerów, ekspertów od brandingu, inżynierów a nawet ekspertów prawa żywnościowego w celu znalezienia rozwiązań na nowe czasy.
Proponujemy możliwe do wprowadzenia w obecnej sytuacji lub niedalekiej przyszłości zmiany w opakowaniach od strony: materiałowej, wizerunkowej i użytkowej pod kątem celów i oczekiwań konsumentów czyli redukcji plastiku i zmniejszenia strumienia odpadów. Jest ogromnym wyzwaniem dla biznesu, handlu i przemysłu.
Zastosowanie metod jakie wypracowało światowe wzornictwo pozwala na szybkie i sprawne sprawdzenie różnych ścieżek rozwoju konceptu, co daje widoczne i mierzalne efekty w postaci projektów, prototypów i rozwiązań.
Dobra komunikacja jest podstawą rozwiązywania sporów, sytuacji krytycznych i nowych rozwiązań. Podmioty zaangażowane i tworzące z poczuciem misji, takie jak NGOsy to nasi naturalni partnerzy. Przez swoje specjalizacje często potrzebują wsparcia w obszarach, które design wypełnia – materializowanie zmiany, nowoczesne formy komunikacji, działanie zgodnie z trendami konsumenckimi.
Wspieramy takie organizacje dostarczając zespoły projektowe, doractwo w zakresie brandingu i przeprowadzając projekty. W ten sposób stworzyliśmy: społecznie zaangażowaną markę orzeszków w Tanzanii oraz przeprowadziliśmy proces powstawania od koncepcji do projektu nowej formy ekologicznego znicza cmentarnego.
Design bywa jak okrągły stół, pozwala spotkać się z wieloma interesariuszami zmiany. Dlatego współtworzymy projekty badawcze dotykające obszarów konsumpcji, brandingu, ekologii i zrównoważonego rozwoju. Zapewniamy udział w pracach nad scenariuszem badania i wspólne analizy.
Partnerami w takich procesach są renomowane instytuty badania opinii, takie jak ABR SESTA czy KANTAR Polska, Lata Dwudzieste a nasze studio Brandy Design opracowuje graficznie dane i cały raport. Tak powstały m. inn. Barometr Odpowiedzialności dla SGH oraz Badanie znajomości certyfikatów Ecolabel dla ABR SESTA , Ziemianie Projektują i Ziemianie atakują 2023 dla Lata Dwudzieste, Marka Zaangażowana 2.0 z Collegium Civitas i ABR SESTĄ.
Kopiowanie, powielanie, nieuczciwa konkurencja zdarzają się też w projektowaniu i wzornictwie. Marki często próbują korzystać na sukcesie innych. Mówią, że w kopiowaniu jest rodzajem uznania. Pytanie, co to znaczy podobieństwo, kiedy jest ono przekroczeniem bezpiecznych zasad?
W oparciu o wieloletnią pracę akademicką i niemal 30-letnie doświadczenie w pracy z marketingiem, wzornictwem i projektowaniem opakowań przygotowujemy ekspertyzy pomagające w sporach dotyczących możliwego naruszenia praw autorskich.
Współpracujemy tylko z renomowanymi kancelariami prawnymi: Ślusarek, Wardyński i ska,
W naszych ekspertyzach potrafimy przyjąć unikatową perspektywę projektantów i uczestników procesów projektowych ponieważ zrealizowaliśmy ponad 1000 autorskich projektów.
Czy konsumenci są gotowi na wyzwania przyszłości albo planowane innowacje.? A może warto sprawdzić czy tacy w ogóle się znajdą?
Po zrealizowaniu przełomowych i docenianych między innymi nagrodami EFFIE i wyróżnieniami innowacji Mintela i Laurami Konsumenta projektów jak Cydr Lubelski, Day Up czy zabawki edukacyjne Korbo, wiemy, że o wizji rozmawia się najlepiej, gdy można ją zobaczyć.
Dlatego oferujemy wspólnie z Kantar Polska szybką ścieżkę testowania wizji. Projektujemy produkty, koncepty, które w rzeczywistości wirtualnej mogą być weryfikowane na panelach badawczych w trzydniowych turach. Dostarczamy raport, wskazujemy strategiczne wnioski. Pokazujemy przyszłość.
Nasze wspólne podejście z Kantarem prezentowaliśmy na Insummit 2022, na przykładzie case’ów żywności z białka owadów oraz wody w kartonach.
Żyjemy w świecie prototypów i generowanych scenariuszy. Są one niezbędne ze względu na skomplikowanie procesów i organizacji. Design dostarcza narzędzi, do dobrego wizualizowania i nazywania obszarów zmian, takich jak: innowacje, produkty, reorientacje marki czy poszukiwania impulsów do rozwoju.
Dla wszystkich tych wyzwań i wielu innych, stworzyliśmy serię praktycznych ćwiczeń z designerami i strategami, które w formie warsztatowej pozwolą na integrowanie grupy, sprawną wymianę myśli, osiągnięcie pozytywnych rezultatów i odkryć.
Na zaproszenie między innymi takich organizacji jak: Kantar Polska, Unilever Polska, Kompania Piwowarska, tworzone są prezentacje skupione na wybranych wyzwania, które podejmuje i rozwiązuje wzornictwo. Wraz z omawianymi przykładami realizowane są ćwiczenia z obszaru design thinking i moderowane sesje Q&A.
Nowe wymogi i regulacje prawne, nowe materiały, nowe technologie.
Dajemy firmom możliwość tworzenia szybkich zespołów projektowych składających się z designerów, ekspertów od brandingu, inżynierów a nawet ekspertów prawa żywnościowego w celu znalezienia rozwiązań na nowe czasy.
Proponujemy możliwe do wprowadzenia w obecnej sytuacji lub niedalekiej przyszłości zmiany w opakowaniach od strony: materiałowej, wizerunkowej i użytkowej pod kątem celów i oczekiwań konsumentów czyli redukcji plastiku i zmniejszenia strumienia odpadów. Jest ogromnym wyzwaniem dla biznesu, handlu i przemysłu.
Zastosowanie metod jakie wypracowało światowe wzornictwo pozwala na szybkie i sprawne sprawdzenie różnych ścieżek rozwoju konceptu, co daje widoczne i mierzalne efekty w postaci projektów, prototypów i rozwiązań.
Dobra komunikacja jest podstawą rozwiązywania sporów, sytuacji krytycznych i nowych rozwiązań. Podmioty zaangażowane i tworzące z poczuciem misji, takie jak NGOsy to nasi naturalni partnerzy. Przez swoje specjalizacje często potrzebują wsparcia w obszarach, które design wypełnia – materializowanie zmiany, nowoczesne formy komunikacji, działanie zgodnie z trendami konsumenckimi.
Wspieramy takie organizacje dostarczając zespoły projektowe, doractwo w zakresie brandingu i przeprowadzając projekty. W ten sposób stworzyliśmy: społecznie zaangażowaną markę orzeszków w Tanzanii oraz przeprowadziliśmy proces powstawania od koncepcji do projektu nowej formy ekologicznego znicza cmentarnego.
Design bywa jak okrągły stół, pozwala spotkać się z wieloma interesariuszami zmiany. Dlatego współtworzymy projekty badawcze dotykające obszarów konsumpcji, brandingu, ekologii i zrównoważonego rozwoju. Zapewniamy udział w pracach nad scenariuszem badania i wspólne analizy.
Partnerami w takich procesach są renomowane instytuty badania opinii, takie jak ABR SESTA czy KANTAR Polska, Lata Dwudzieste a nasze studio Brandy Design opracowuje graficznie dane i cały raport. Tak powstały m. inn. Barometr Odpowiedzialności dla SGH oraz Badanie znajomości certyfikatów Ecolabel dla ABR SESTA , Ziemianie Projektują i Ziemianie atakują 2023 dla Lata Dwudzieste, Marka Zaangażowana 2.0 z Collegium Civitas i ABR SESTĄ.
Kopiowanie, powielanie, nieuczciwa konkurencja zdarzają się też w projektowaniu i wzornictwie. Marki często próbują korzystać na sukcesie innych. Mówią, że w kopiowaniu jest rodzajem uznania. Pytanie, co to znaczy podobieństwo, kiedy jest ono przekroczeniem bezpiecznych zasad?
W oparciu o wieloletnią pracę akademicką i niemal 30-letnie doświadczenie w pracy z marketingiem, wzornictwem i projektowaniem opakowań przygotowujemy ekspertyzy pomagające w sporach dotyczących możliwego naruszenia praw autorskich.
Współpracujemy tylko z renomowanymi kancelariami prawnymi: Ślusarek, Wardyński i ska,
W naszych ekspertyzach potrafimy przyjąć unikatową perspektywę projektantów i uczestników procesów projektowych ponieważ zrealizowaliśmy ponad 1000 autorskich projektów.
Czy konsumenci są gotowi na wyzwania przyszłości albo planowane innowacje.? A może warto sprawdzić czy tacy w ogóle się znajdą?
Po zrealizowaniu przełomowych i docenianych między innymi nagrodami EFFIE i wyróżnieniami innowacji Mintela i Laurami Konsumenta projektów jak Cydr Lubelski, Day Up czy zabawki edukacyjne Korbo, wiemy, że o wizji rozmawia się najlepiej, gdy można ją zobaczyć.
Dlatego oferujemy wspólnie z Kantar Polska szybką ścieżkę testowania wizji. Projektujemy produkty, koncepty, które w rzeczywistości wirtualnej mogą być weryfikowane na panelach badawczych w trzydniowych turach. Dostarczamy raport, wskazujemy strategiczne wnioski. Pokazujemy przyszłość.
Nasze wspólne podejście z Kantarem prezentowaliśmy na Insummit 2022, na przykładzie case’ów żywności z białka owadów oraz wody w kartonach.
Żyjemy w świecie prototypów i generowanych scenariuszy. Są one niezbędne ze względu na skomplikowanie procesów i organizacji. Design dostarcza narzędzi, do dobrego wizualizowania i nazywania obszarów zmian, takich jak: innowacje, produkty, reorientacje marki czy poszukiwania impulsów do rozwoju.
Dla wszystkich tych wyzwań i wielu innych, stworzyliśmy serię praktycznych ćwiczeń z designerami i strategami, które w formie warsztatowej pozwolą na integrowanie grupy, sprawną wymianę myśli, osiągnięcie pozytywnych rezultatów i odkryć.
Na zaproszenie między innymi takich organizacji jak: Kantar Polska, Unilever Polska, Kompania Piwowarska, tworzone są prezentacje skupione na wybranych wyzwania, które podejmuje i rozwiązuje wzornictwo. Wraz z omawianymi przykładami realizowane są ćwiczenia z obszaru design thinking i moderowane sesje Q&A.
Projekty
Projekty